Sunday, April 18, 2010

Mesyuarat Agung Pas Kawsan Hulu Langat

Selesailah sudah mesyuarat agung pas kawasan Hulu Langat,tahniah kepada semua pewakilan,dewan-dewan yang aktif menongkah arus mengejar cita-cita murni untuk memenangkan islam di bumi selangor. Yang penting semua pihak mesti bertugas bergerak,merancang serta akur arahan pimpinan, samada yang berjawatan mau pun yang tidak berjawatan. Bukan hanya bergantung kepada PAS KAWASAN semata-mata.
Ketua Kampung JKKK:
Dekati anak kariah anda sedekat-dekatnya,tangani masalah kampung manfaat perutukan yang dibekalkan sebaik mungkin. Laksanakan bancian penduduk tanpa mengira fahaman politik bertindaklah dengan mesra ,prihatin dan berkebajikan. Perturunkan wawasan PR Selangor,segala infomasi perlu sampai ke telinga penduduk dibawah tadbiran anda. Jangan bersikap Jin Kacau Kampung,kelak rakyat bersikap negatif terhadap PR.
Ketua Cawangan- ajk, terus bergerak mengatur program bersama YB, Ahli Majlis,Nazir masjid bergerak dalam satu bahtera mendokong satu cita-cata. Lupakan budayakan menunding jari...tetapi tanya diri kita apa kah sumbangan kita kepada masyarakat. Cakap-cakap tak merubah keaadaan tatapi tindakan kita lah yang akan mengubah pesepsi rakyat kearah menyemarakkan sokongan terhadap Pakatan. anda mampu melakukan nya......

















sebelum memancing hati rakyat...kena belajar memncing ikan...


1 comment:

Saupi Azran bin Muhamad Tamjis said...

Beruntunglah ikan tu tersenarai dalam posting ni...