Thursday, January 19, 2012

parasit atau pelesit dlam luar parti...ada dimana-mana.

1-Mereka ini ibarat kutu, yang membawa serta menyebar penyakit kedalam sesuatu organisasi.akibatnya kadangkala boleh membawa maut...terkuburnya sesuatu organisas.

2-Mereka akan berusaha menyelewengkan hala tuju asal dalam sesuatu organisasi,agar sesuatu organisasi itu mengikut kehendak dan citarasa mereka bagi memenuhi hasrat dan cita-cita serta matlamat peribadi mereka.

3- Bijak berselindung disebalik kata-kata serta slongan perjuangan, laungan mereka seoalah-olah "inilah Pejuang yang hakiki" berjuang kerana bangsa serta pembela nasib agama..Yang Tok Guru, serta para alim ulamak terdahulu kini dan selamanya dok berjuang dalam pas......itu kurang menepati.....tersasar....dan berbagai-bagai tanggapan songsang!!!!!

4- Berwajah selamba...sering terselit dicelah-celah pimpinan tertinggi...maknanya, orang ini licit mencari ruang dan peluang publisiti....media mejadi medan utama.

5- Ceritanya...hebat, dipentas bagaikan naga...dibawah pentas bagaikan singa..meratah bangkai menjilat najis..

awass!....kepada semua pendokong PR, jangan kita lalai sehingga terperangkap dan terjerat..perjalanan kita masih berliku,tanda kemenangan sudah kelihatan..teruskan langkah anda..kembali taat kepada pimpinan ulamak..mereka pemimpin dunia akhirat kita.








No comments: