Monday, August 30, 2010

53 Tahun Merdeka...menyaksikan kehancuran aqidah ummah semakin parah umno terus gagal membela islam...

Setelah 53 tahun Semenanjung Tanah Melayu(Malaysia) merdeka, bangsa Melayu dulunya sinonim dengan Melayu itu islam,islam itu Melayu sudah tinggal kenangan. Sama seperti aset keretapi tanah Melayu diSingapura. Melayu hanya tinggal nama, Melayu kini telah berpecah kepada tiga, Melayu mukmin,Melayu munafikin dan Melayu kafirin. Diantara produk yang terhasil daripada 53 tahun Merdeka ialah "Melayu Boleh" meninggalkan islam bebas menganut agama yang mereka sukai,..kenapa murtad menjadi-jadi? ianya berpunca daripada kegagalan umno mendaulatkan Alquran -assunnah sebagai kitab rujukan dalam menguruskan negara. Walau pun pemimpin utamanya terdiri dari bangsa Melayu yang beragama islam tetapi umno sejak dari dulu kini dan selamanya menjadikan alquran sebagai produk pelancungan "musabaqah"semata-mata. Umno memang jahat, Melayu yang baik apabila sertai umno kejahatan umno akan meresap kebatang tubuh individu yang baik itu akhirnya jadi jahat...umno bukan sekadar mengkianati bangsa sendiri tetapi memusuhi sebahagian perentah Allah dalam alquran. Umno lah punca utama kenapa bangsa Melayu berpecah, lihatlah hati perut umno terhadap pimpinan Melayu PAS diKelantan, pembunuhan aktivis di Memali kedah, peristiwa berdarah dilubuk Merbau dan banyak lagi kezaliman melayu umno diseluruh tanah air yang melibatkan penderitaan pejuang islam pas hasil daripada sikap hasadengki kesumat nafsu serakah syaitan yang mengalir dibatang tubuh umno.
Sepatutnya umno (pejuang melayu)Kelantan menyokong agar kerajaan pimpinan (PAS) ulamak disana diberi royalti petrolium agar negeri kelantan terus maju membangun bersama islam. Tetapi pelik negeri itu lah yang diserang setiap hari...seperti orang gila. Menteri Besar Kelantan diselar dicaci dituduh dengan berbagai-bagai - sesat,ekstrem,dan macam-macam lagi. Persolan nya kenapa parti yang berjuang atas nama bangsa melayu sangat benci dengan kerajaan melayu(PAS) di kelantan? mungkin kah ini jelmaan sifat munafik sebagaimana yang dijelaskan didalam alquran dan hadis nabi saw. Selagi Melayu,umno tidak kembalikepada islam yang sebenar..selagi itulah Melayu akan terus berpecah. Hanya PAS saja lah yang bakal menyatukan Bangsa Melayu menjadi bangsa yang dihormati berlandaskan ajaran islam yang maha adil kepada semua kaum dinegara ini. Kebanjiran wabak sosial yang amat membimbangkan bakal menghancurkan umat melayu..kita lihat sekali lagi umno terkial-kial mencari formula penyelesaian, walau pun alquran telah menyebut..."alkitab sebagai petunjuk...kepada manusia",namun atas sifat tidak yakin kepada petunjuk Allah yang tersurat,umno menguna akal nya penuh dengan virus syaitaniah itu mencadangkan agar diwujudkan sekolah pelajar hamil....
Cukuplah 53tahun BNumno tadbir Malaysia....PRU13 jalan penamat segala kemungkaran BNumno. JUN 2011...Pakatan Rakyat bakal mengubah landskap pemerentahan Malaysia berpaksikan alquran dan sunnah nabi saw, keadilan sejagat bakal memayungi rakyat di segenap penjuru alam negaraku Malaysai tercinta tanpa mengira kaum dan agama.
kepada ahli umno..tinggalkan perjuanganmu yang sesat itu, marilah bersama PAS, berjuang atas dasar aqidah islamiah, sama-sama kita selamatkan anak bangsa yang jauh hanyut tengelam dilautan nafsu agar kembali insaf mencintai islam, bersama kita mengatur langkah dakwah mengajak manusia mentauhidkan Allah, marilah sama-sama kita imarahklan masjid surau eratkan perpaduan demi islam...buanglah kurafat perjuangan bangsa agar kamu terselamat dari murka Allah azawalala...di akhirat kelak.

No comments: