Thursday, March 11, 2010

keputusan SPM- Tahniah

Kepada yang berjaya mendapat keputusan cemerlang diucapkan selamat berjaya dan TAHNIAH..kepada yang kurang berjaya jangan putusasa, cuba lagi perbaiki kelemahan.Kepada pelajar calon-calon SPM pada tahun ini jangan abaikan tawaran TUSYEN percuma yang ditawarkan oleh kerajaan Selangor.maklumat lanjut sila datang sendiri dipejabat Pusat Khidmat Masyarakat JPD di taman Pinggiran Delima...untuk keterangan sila hubungi 019 2704432 mohamad.
Kepada ibubapa,saya ucapkan syabas diatas kejayaan anak tuan, yg kurang berjaya jangan bimbang banyak ruang dan peluang yg masih kosong yg perlu di isi. Saya yakin anak-anak kita sangat berkelayakan. Yang mustahak jangan terlalu memilih........elakkan dari membuang masa.Sebagai ibubapa prihatin, AWAS!!! jangan biarkan anak2 kita terjebak dengan budaya lepak..rempit dan pergaulan bebas..kelak kita juga yang menyesal.Oleh itu pastikan anak-anak kita memasuki mana2 institiusi kemahiran...agar masa remaja nya terisi dengan ilmu yg menafaat...demi untuk masa depan mereka juga.Kerajaan Selangor sangat berharap agar golongan remaja disaratkan denganilmu kemahiran supaya mampu berdikari dan akhirnya berjaya sebagai seorang usahawan.Bidang kemahiran mekanik kereta motor,eletronik,eletrik jahitan,andaman masakan, perhotelan , pertukangan dan berbagai-bagai lagi yang sedia menanti.
Sebagai ibubapa yang penyayang kita perlu bertindak sebagai "teman setia"bincang bersama masa depan anak2 kita.Dapingilah mereka sebagai penasihat...samalah kita lakukanya.
Pesanan daripada:
MOHAMAD JAN SULONG-
Pengarah Jawatankuasa Pengurusan DUN Dusun Tua..

No comments: